§ 1. Postanowienia Ogólne
- Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady świadczenia usługi Newsletter przez Administratora na rzecz Użytkowników.
- Usługa Newsletter polega na wysyłaniu przez Administratora na podany przez Użytkownika adres e-mail informacji w formie listu elektronicznego (e-mail) (dalej: „Newsletter”).
- Usługa Newsletter świadczona jest nieodpłatnie na czas nieokreślony.
- Korzystanie z usługi Newsletter jest dobrowolne.
- Do korzystania z usługi Newsletter niezbędne jest urządzenie z dostępem do Internetu oraz aktywny adres poczty elektronicznej (e-mail).
- Newsletter zawiera informacje o ofercie Klubu Hebrajskiego, nowych kursach, promocjach, wydarzeniach, a także artykuły edukacyjne i inne treści związane z tematyką języka i kultury hebrajskiej, stanowiące w rozumieniu prawa informacje handlowe.
§ 2. Administrator Danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celu świadczenia usługi Newsletter jest Paweł Chról Klub Hebrajski / Hebrew Club, adres: ul. Romaszewskiego 21/19, 01-874 Warszawa, NIP: 5651451924, REGON: 388589220, adres poczty elektronicznej: klub.hebrajski.edu@gmail.com (dalej: „Administrator”).
§ 3. Zawarcie i Rozwiązanie Umowy (Zapis na Newsletter)
- Zapis na Newsletter następuje poprzez wykonanie przez Użytkownika następujących kroków: a. Podanie adresu e-mail w dedykowanym formularzu zapisu na Newsletter, dostępnym na stronie
www.klubhebrajski.pl. b. Obowiązkowe zaznaczenie checkboxa o treści:[ ] Akceptuję Regulamin Newslettera i Politykę Prywatności. Zgadzam się na otrzymywanie drogą mailową informacji o kursach i działalności Klubu Hebrajskiego.[Musisz mieć ten checkbox z linkami do obu dokumentów!] c. Kliknięcie przycisku „Zapisz się” (lub równoważnego). d. Potwierdzenie zapisu poprzez kliknięcie w link aktywacyjny (tzw. mechanizm double opt-in), który zostanie wysłany automatycznie na podany przez Użytkownika adres e-mail. - Chwila kliknięcia w link aktywacyjny, o którym mowa w ust. 1 lit. d, jest momentem zawarcia umowy o świadczenie usługi Newsletter.
- Użytkownik może w każdej chwili rozwiązać umowę o świadczenie usługi Newsletter (wypisać się) ze skutkiem natychmiastowym.
- Rozwiązanie umowy następuje poprzez: a. Kliknięcie w link „Wypisz się” (lub „Anuluj subskrypcję”) znajdujący się w stopce każdego Newslettera. b. Przesłanie stosownego żądania na adres e-mail Administratora:
klub.hebrajski.edu@gmail.com. - Po rozwiązaniu umowy, adres e-mail Użytkownika zostanie niezwłocznie usunięty z listy subskrybentów Newslettera.
§ 4. Przetwarzanie Danych Osobowych (RODO)
- Administrator danych jest Administratorem danych osobowych Użytkowników w rozumieniu RODO.
- Dane osobowe (adres e-mail, ewentualnie imię – jeśli formularz o nie prosi) przetwarzane są wyłącznie w celu świadczenia usługi Newsletter.
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wyrażona poprzez zaznaczenie checkboxa i potwierdzenie zapisu (double opt-in).
- Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymywania Newslettera.
- Dane będą przetwarzane przez czas świadczenia usługi Newsletter, do momentu wycofania zgody przez Użytkownika (rezygnacji z subskrypcji).
- Użytkownikowi przysługują wszelkie prawa wynikające z RODO, w szczególności prawo do: a. Cofnięcia zgody w dowolnym momencie (co jest równoznaczne z rezygnacją z Newslettera). b. Dostępu do swoich danych. c. Sprostowania (poprawiania) danych. d. Usunięcia danych (bycia zapomnianym). e. Ograniczenia przetwarzania. f. Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).
- Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych, w tym informacje o odbiorcach danych i prawach Użytkowników, zawarte są w Polityce Prywatności serwisu, dostępnej pod adresem:
https://www.klubhebrajski.pl/polityka-prywatnosci-2/
§ 5. Reklamacje
- Użytkownik ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej usługi Newsletter.
- Reklamacje należy składać pisemnie na adres e-mail Administratora:
klub.hebrajski.edu@gmail.com. - W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać adres e-mail Użytkownika oraz dokładny opis problemu.
- Administrator rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania i poinformuje Użytkownika o sposobie jej rozwiązania.
§ 6. Postanowienia Końcowe
- Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn (np. zmiana przepisów prawa, zmiana sposobu funkcjonowania usługi).
- W przypadku zmiany Regulaminu, Administrator poinformuje Użytkowników o zmianie przesyłając informację na adresy e-mail subskrybentów.
- Zmiany wchodzą w życie w terminie wskazanym w informacji, nie krótszym niż 7 dni.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego oraz RODO.