Przejdź do treści
Strona główna » REGULAMIN NEWSLETTERA (Klub Hebrajski)

REGULAMIN NEWSLETTERA (Klub Hebrajski)

§ 1. Postanowienia Ogólne

  1. Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady świadczenia usługi Newsletter przez Administratora na rzecz Użytkowników.
  2. Usługa Newsletter polega na wysyłaniu przez Administratora na podany przez Użytkownika adres e-mail informacji w formie listu elektronicznego (e-mail) (dalej: „Newsletter”).
  3. Usługa Newsletter świadczona jest nieodpłatnie na czas nieokreślony.
  4. Korzystanie z usługi Newsletter jest dobrowolne.
  5. Do korzystania z usługi Newsletter niezbędne jest urządzenie z dostępem do Internetu oraz aktywny adres poczty elektronicznej (e-mail).
  6. Newsletter zawiera informacje o ofercie Klubu Hebrajskiego, nowych kursach, promocjach, wydarzeniach, a także artykuły edukacyjne i inne treści związane z tematyką języka i kultury hebrajskiej, stanowiące w rozumieniu prawa informacje handlowe.

§ 2. Administrator Danych

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celu świadczenia usługi Newsletter jest Paweł Chról Klub Hebrajski / Hebrew Club, adres: ul. Romaszewskiego 21/19, 01-874 Warszawa, NIP: 5651451924, REGON: 388589220, adres poczty elektronicznej: klub.hebrajski.edu@gmail.com (dalej: „Administrator”).

§ 3. Zawarcie i Rozwiązanie Umowy (Zapis na Newsletter)

  1. Zapis na Newsletter następuje poprzez wykonanie przez Użytkownika następujących kroków: a. Podanie adresu e-mail w dedykowanym formularzu zapisu na Newsletter, dostępnym na stronie www.klubhebrajski.pl. b. Obowiązkowe zaznaczenie checkboxa o treści: [ ] Akceptuję Regulamin Newslettera i Politykę Prywatności. Zgadzam się na otrzymywanie drogą mailową informacji o kursach i działalności Klubu Hebrajskiego. [Musisz mieć ten checkbox z linkami do obu dokumentów!] c. Kliknięcie przycisku „Zapisz się” (lub równoważnego). d. Potwierdzenie zapisu poprzez kliknięcie w link aktywacyjny (tzw. mechanizm double opt-in), który zostanie wysłany automatycznie na podany przez Użytkownika adres e-mail.
  2. Chwila kliknięcia w link aktywacyjny, o którym mowa w ust. 1 lit. d, jest momentem zawarcia umowy o świadczenie usługi Newsletter.
  3. Użytkownik może w każdej chwili rozwiązać umowę o świadczenie usługi Newsletter (wypisać się) ze skutkiem natychmiastowym.
  4. Rozwiązanie umowy następuje poprzez: a. Kliknięcie w link „Wypisz się” (lub „Anuluj subskrypcję”) znajdujący się w stopce każdego Newslettera. b. Przesłanie stosownego żądania na adres e-mail Administratora: klub.hebrajski.edu@gmail.com.
  5. Po rozwiązaniu umowy, adres e-mail Użytkownika zostanie niezwłocznie usunięty z listy subskrybentów Newslettera.

§ 4. Przetwarzanie Danych Osobowych (RODO)

  1. Administrator danych jest Administratorem danych osobowych Użytkowników w rozumieniu RODO.
  2. Dane osobowe (adres e-mail, ewentualnie imię – jeśli formularz o nie prosi) przetwarzane są wyłącznie w celu świadczenia usługi Newsletter.
  3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wyrażona poprzez zaznaczenie checkboxa i potwierdzenie zapisu (double opt-in).
  4. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymywania Newslettera.
  5. Dane będą przetwarzane przez czas świadczenia usługi Newsletter, do momentu wycofania zgody przez Użytkownika (rezygnacji z subskrypcji).
  6. Użytkownikowi przysługują wszelkie prawa wynikające z RODO, w szczególności prawo do: a. Cofnięcia zgody w dowolnym momencie (co jest równoznaczne z rezygnacją z Newslettera). b. Dostępu do swoich danych. c. Sprostowania (poprawiania) danych. d. Usunięcia danych (bycia zapomnianym). e. Ograniczenia przetwarzania. f. Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).
  7. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych, w tym informacje o odbiorcach danych i prawach Użytkowników, zawarte są w Polityce Prywatności serwisu, dostępnej pod adresem: https://www.klubhebrajski.pl/polityka-prywatnosci-2/

§ 5. Reklamacje

  1. Użytkownik ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej usługi Newsletter.
  2. Reklamacje należy składać pisemnie na adres e-mail Administratora: klub.hebrajski.edu@gmail.com.
  3. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać adres e-mail Użytkownika oraz dokładny opis problemu.
  4. Administrator rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania i poinformuje Użytkownika o sposobie jej rozwiązania.

§ 6. Postanowienia Końcowe

  1. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn (np. zmiana przepisów prawa, zmiana sposobu funkcjonowania usługi).
  2. W przypadku zmiany Regulaminu, Administrator poinformuje Użytkowników o zmianie przesyłając informację na adresy e-mail subskrybentów.
  3. Zmiany wchodzą w życie w terminie wskazanym w informacji, nie krótszym niż 7 dni.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego oraz RODO.